מנוף הרמה בתל אביב

תוכן עניינים

מנוף הרמה בתל אביב – לשאוף גבוה, כי אפשר

החדשנות בענף הבניה הביאה בעקיפין גם לחדשנות רבה בעולם ההובלות. אם אתם זוכרים, עד לפני כמה שנים הובלת דירה היתה תהליך מסורבל וקשה שגם היה עלול לפגוע בבריאות הסבלים, ובחשש לשמירה על הריהוט והציוד. עם הזמן ענף הבניה התחדש ובנה מנופים שיכולים גם להתאים לעולם ההובלות, ובכך פתר לא מעט בעיות למובילים, וגם לעוברים דירה או למעבירי העסק. מנוף הרמה בתל אביב הוא פיתרון נהדר למעבר, ומיד תדעו גם למה, היכן להשיג אותו ומה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים אותו.

מנוף הרמה בתל אביב – למה אתם זקוקים לו?

הסיטואציה שבה זקוקים לשכור מנוף הרמה בתל אביב או בכל מקום אחר היא סיטואציה המורכבת ממספר סיבות:

  • סידור מחסן – במידה ואתם צריכים לסדר מחסן ולהוביל סחורה ממקום למקום אך אלו בקומה מעל הקומה השניה אפילו ללא מעלית ועם ציוד כבד, חברת ההובלה שאתם שוכרים תעדיף לשכור מנוף הרמה איכותי. מרים משא במקרה הזה יתאים גם אם חדרי המדרגות צרים מדי או שהציוד לא עובר דרך הדלתות.
  • הובלת פסנתר – אם אתם צריכים להוביל פסנתר כבד במיוחד מנוף להרמת רהיטים הוא הפיתרון שלכם. לא מומלץ באופן כללי להוביל פסנתרים שלא על ידי מנוף היות והם גם יכולים להינזק וגם עלו להיגרם נזק למובילים.
  • הובלה של תכולה רבה – הובלת תכולה רבה או ציוד רב עדיף להוביל על ידי מנוף מרים משא היות ומדובר בעבודה שיכולה להתקצר באמצעות מנוף הרמה לגובה איכותי ומומלץ. הובלה עם הרמות משא לגובה חוסכת עד 75 אחוזים מזמן ההובלה ועל כן זה אפילו מומלץ לכם, גם אם זה עולה לכם טיפה יותר.

מנוף הרמה בתל אביב – מהם סוגי המנופים להובלות אלו?

ההובלות הביתיות הן ההובלות שלרוב מתקיימות עם מנוף הרמה בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ. המנופים הם לרוב מנוף סולם והוא אכן כזה. מדובר במנוף עם סולם רחב ומאובטח המגיעה לגבהים ספציפיים. אל המנוף מחברים פלטה גדולה של ברזל עם גלגלים והיא מאפשרת העמסה של ארגזים ושל ציוד כבד כמו פסנתרים, ספות, כורסאוות ועוד. מחברים בזווית אל הקצה של המרפסת או החלון הרחב את המנוף ומחליקים את הריהוט מטה.

במקרה שבו אין יכולת להשתמש באמצעי של מנוף הרמה לגובה יש יכולת לשכור מנוף להרמת רהיטים המשתמש בזרוע. מנוף זה הוא למעשה זרוע ברזל גדולה המחוברת לפלטה עליה מעמיסים את הריהוט. שימוש זה מתאים לרוב להובלה של ריהוט גדול וכבד במיוחד ושמיש ברחובות צרים, פחות בהובלה של דירות.

לוי הרמות היא חברה המתמחה במנופי הרמה ובעלת נסיון איכותי ומקצועי ללא דופי של מעל ל11 שנים בתחום. החברה מספקת שירות זמין במהירות, מחירים הוגנים וליווי מקצועי, אדיב ואישי מרגע ההזמנה ועד לאכלוס הריהוט בתוך הבית, ומיקומו במקום הנכון. עם לוי הרמות מעבר הדירה יהיה חלק, נעים, מהיר, יעיל וללא דאגות.

מנוף הרמה בתל אביב – שאלות ותשובות

איך עובד עניין הביטוח?

האפשרות שמבצע הובלה עם מנוף הרמה בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ יעשה זאת ללא ביטוח או עם מנוף שאין לו רשיון כמעט ולא קיים. יחד עם זאת, זהו אחד מהדברים שמומלץ לשאול ולוודא שאכן קיים כשאתם שוכרים מוביל במנוף. ואילו רק כדי להיות בטוחים.

האם כל בית מתאים להובלה עם מנופי הרמה לגובה?

חד משמעית לא, וזוהי בשורה פחות משמחת. יחד עם זאת, אם אין חלון רחב ואין גישה בקרקע ובאוויר יש זרוע המתאימה להובלות מנוף צרות יותר, והיא פיתרון אידיאלי לסיטואציה הזאת בעיקר.

מהן העלויות?

כשאנחנו מדברים על מנוף הרמה מחיר הוא בהחלט שיקול, אך חשוב לקחת בחשבון שהמחיר חוסך לנו לא מעט עגמת נפש וזמן. חשוב שתדעו שהתשלום עבור מנוף להרמת רהיטים הוא לא חלק מחבילת ההובלות הרגילה שלכם, אלא תשלום ישיר למי ששוכרים ממנו מנוף הרמה עבור ההובלה. העלויות יכולות לנוע מכמה מאות שקלים לשעת עבודה, ועד 2000 שקלים. תלוי גובה, כובד הציוד, ועוד פרמטרים טכניים.

מי מזמין את המנוף להובלה?

כאשר אתם סוגרים חבילה להובלת הדירה או הובלת העסק, מנוף מרים משא בין אם הוא מנוף סולם ובין אם מנוף הרמות משא לגובה מסוג אחר הוא לא חלק מהעסקה. את המנוף אתם יכולים להזמין באופן עצמאי, או לשכור באמצעות חברת ההובלה. יחד עם זאת, כפי שציינו מקודם, המחיר הוא ישירות למפעיל המנוף ואינו חלק מהצעת המחיר שתקבלו עבור ההובלה.

האם כל הריהוט מתאים להובלת מנוף?

כמעט ואין ריהוט שאי אפשר להוביל עם מנוף הרמה לגובה בין אם מדובר בכורסאות, ספות, ארונות, פריטי אומנות, פסנתרים ואפילו ציוד קטן יותר.ההעמסה מתבצעת באופן מיוחד ומותאם כך ששומרת על הציוד והריהוט. וההחלקה אל תוך הבית נעשית בפיקוח מהצד השני.

מנוף הרמה בתל אביב
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם