תוכן עניינים

מנוף הרמה לגובה – מגיע לכם לקבל שירות ברמה גבוהה

מזל טוב! אתם עוברים דירה ואין ספק שזהו צעד מרגש עבורכם. יחד עם זאת, מדובר בצעד שלא אחת הופך להיות מסורבל, לא נעים, ולעיתים גם עלול להסתבך. העברת ריהוט כלולה בסיכון לא קטן עבור מי שמעביר את הריהוט וגם סיכון לריהוט עצמו. בטח אם מדובר בריהוט כבד במיוחד כמו פינות אוכל, סלונים, פריטי אומנות אלו ואחרים, פסנתרים ועוד. לכן מנוף הרמה לגובה הוא שירות שאתם בהחלט צריכים לקחת בחשבון, וכיום, אפשר לשכור אותו מטובי המומחים.

מנוף הרמה לגובה – נעים להכיר

לא כולם מודעים לעובדה שכיום הרבה יותר קל לעבור דירה או עסק באמצעות מנופים, וחוששים מהתהליך שיכלול שינוע בחדרי המדרגות, או במעלית. במצב כזה גם חוששים לשלום הציוד, וגם לשלום המובילים.

מנוף הרמה הוא ציוד לו זקוקים בתחומים מגוונים ורבים. בין אם מדובר על תחום התעשיה בהעברה של סחורות או של חומרי בניין ובין אם במעבר של דירות או משרדים. גם העברה של אספקה ממקום למקום בין רשתות גדולות בהחלט יכולה להיעשות עם מנוף הרמה לגובה. כמו כן, מנוף הרמה ראשון לציון או בכל עיר אחרת משמש גם אנשים בעלי נכות או סיעודיים.

הריהוט בדרך כלל אותו מעבירים עם מנוף להרמת רהיטים הוא ריהוט כבד שקשה לשנע אותו במעלית או במדרגות. לרוב מדובר בפינות אוכל, ספות, כורסאות, ארונות שאינם נכנסים במידות במעלית, פסנתרים וגם אוסף אומנותי זה או אחר.

מנוף הרמה – איך בוחרים את המנוף המתאים?

אם החלטתם לשכור מנוף הרמה לגובה חשוב שתבדקו בדיוק מה התחום הזה בשוק מציע לכם, ומה הצרכים שלכם לגבי המנוף הספציפי. על כן, חשוב שתשימו לב לכמה פרמטרים חשובים:

  • התאמה – היות וישנם לא מעט מנופים חשוב שתבחרו מרים משא איכותי ולא כל מנוף הרמה שקיים. עליכם לבחור במתקן המתאים לכם, וודאו בדיוק מה עליכם להרים או להעביר, כך תבחרו בהתאם את גודל המנוף ואת משקלו על מנת שלא יהיה נזק כלשהו לציוד ההעברה או לריהוט עצמו.
  • תפעול נוח – מנוף הרמה חייב להיות מנוף שקל לתפעל אותו. יחד עם זאת, זה די ברור שלא אתם מתפעלים אותו ועל כן חשוב שתוודאו שאנשי המקצוע ששכרתם לשם הפעלתו הינם מוסמכים לחלוטין לעשות זאת.
  • ביטוח – זה אמור להיות בסיסי, אך בכל זאת וודאו כי המנוף שאתם שוכרים מבטח את העובדים שלו, ואת הציוד כמובן. על המנוף להיות בטיחותי ולעבור בדיקות ותקנים מחמירים ביותר.

לוי הרמות היא חברה המתמחה במנופי הרמה ובעלת נסיון איכותי ומקצועי ללא דופי של מעל ל11 שנים בתחום. החברה מספקת שירות זמין במהירות, מחירים הוגנים וליווי מקצועי, אדיב ואישי מרגע ההזמנה ועד לאכלוס הריהוט בתוך הבית, ומיקומו במקום הנכון. עם לוי הרמות מעבר הדירה יהיה חלק, נעים, מהיר, יעיל וללא דאגות.

 

מנוף הרמה לגובה – שאלות ותשובות

  • כמה עולה השכרת מנוף?

כשאנחנו מדברים על מנוף הרמה מחיר הוא בהחלט פרמטר שיכול להיות מהותי. לא מדובר בעלות זולה, אך גם לא בכזאת שהולכת לשבור אתכם כלכלית. השכרת מנוף היא השכרה שעתית, ועל כן המחיר הוא על סמך שעת עבודה. העלות יכולה להתחיל ב300 ₪ ולהגיע גם ל2000 ₪. המחיר תלוי קומה, כמות הציוד, גודל ומשקל הציוד ועוד נושאים טכניים.

  • מה קרה לשיטת ההובלה הישנה?

כיום כבר כמעט ולא משנעים ריהוט בהובלה במדרגות או במעלית. הסיבות לכך הן ראשית בריאות הסבלים שנפגמה קשות מהובלה של ריהוט כבד במדרגות, ושנית כמובן ביטחון הציוד. לא מעט ריהוט, פריטי אומנות וציוד נפגמו בהעברה במדרגות או במעלית, בנוסף גם פגמו בחדרי המדרגות ובמעליות. ניתן להעביר כל סוג של ריהוט בסיוע של מנוף הרמה לגובה איכותי.

  • איך בוחרים חברה מתאימה?

כמו בכל שירות או מוצר שאנחנו רוכשים או שוכרים גם כאן מומלץ שנעשה זאת כאשר אנחנו מקבלים המלצות מתאימות על אנשי מקצוע איכותיים, מומחים בתחומים, מומלצים ומוסמכים כמובן. בטח כאשר מדובר בנושא של מנוף, הרמת ציוד, ביטחון בהעברת הריהוט והעברה של דירה או של בית עסק.

  • למה צריך סוגים שונים של מנופים?

מנוף להרמת רהיטים הוא לא מנוף קבוע או אחיד והוא בנוי על סמך הגובה אליו הוא צריך להגיע, ועל סמך המשקל שהוא צריך לשאת. לכן חשוב לבצע התאמה אישית של המנופים. מנוף הרמה שצריך לשנע ריהוט אל גובה של 5 קומות לא יתאים מבחינת התפעול הטכני שלו לשנע ריהוט או ציוד אל גובה של 15 קומות וכן הלאה.

אל קומות גבוהות במיוחד יש לשכור מרים משא המתאים לכך. ישנם מנופים השייכים באופן ספציפי מבחינת התפעול שלהם לקומות הגבוהות, על כן, במקרה זה, יש לבקש מנוף הרמה לקומות גבוהות במיוחד ולוודא שהם אכן מוסמכים לעשות זאת, כולל תפעול מלא ברמה הטכנית של המפעיל.

מנוף הרמה לגובה
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם