מנוף הרמה לקומות גבוהות

תוכן עניינים

מנוף הרמה לקומות גבוהות – תרימו לעצמכם 

המודרניזציה האורבנית מביאה לבניה עצומה של בניינים ומגדלים בקומות גבוהות. בין אם מדובר בבנייני עסקים, ובין אם מדובר בבנייני מגורים. הבניינים המשותפים הנחשבים רגילים הם מעל ל9 קומות, ואילו הבניינים היותר יוקרתיים מגיעים למעל 20 קומות. יחד עם התנופה המואצת של סגנון הבניה הזה, מגיע גם כוכב חדש לזירה. מנוף הרמה לקומות גבוהות הפך להיות מצרך בסיסי ונדרש בעולם ההובלות, ולא בכדי. מיד תבינו למה.

מנוף הרמה לקומות גבוהות – הגיע הזמן שתכירו אותו

מנוף הרמות משא לגובה הוא בעצם מנוף שנושא בקצה אביזרים המופעלים טכנולוגית להרמת משא כבד.

בסיס המנוף הוא למעשה כלי רכב גדול, או משאית, מה שהופך אותו לנייד וגמיש ויכול להתנייד לכל מקום שצריך בהתאם להובלה הרלוונטית, וזאת כמובן בהנחה ויש מספיק מקום חניה פנוי באיזור עבורו. המשאית הנושאת אותו משתמשת ברגליים מיוחדות לייצוב והם מסייעים לה בעיגון ואחיזה בקרקע, וכך המנוף מגדיל את טווח הפעולה שלו ונושא אף משקל גבוה מהרגיל, בתכנון מוקדם כמובן.

מנוף הרמה לגובה הוא בעל זרוע הרמה שמחוברת אל המשאית ואל החידוש הטכנולוגי המפעיל אותה. גם זרוע זו משתנה בהתאם לצרכים של הפעולה. בקצה של הזרוע ישנה במת הרמה. כל מנוף הרמה לקומות גבוהות בעל במה זו היות ועליה מועלה הציוד. גם כאשר מדובר בבמת הציוד, ישנה טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לה להשתנות בהתאם לצורך מבחינת הרוחב והאורך. תמיד גם אפשר להתקין על הבמה וו הרמה לצורך הרמת משקלים כבדים יותר.

כעת משאתם יודעים כיצד מנוף הרמות משא לגובה נראה, ומורכב, חשוב שתדעו שיש לו גם משקלים, גדלים וסוגים שונים. בבואכם לשכור מנוף הרמות לגובה, קבלו המלצות מאנשים קרובים אליכם או מחברת ההובלות ששכרתם לצורך ההובלה. חברות ההובלה עובדות עם מגוון של חברות מנופים.

חשוב שתקחו בחשבון, שירות מנוף הרמה לגובה אינו חלק מחבילת ההובלה שלכם, ועל כן התשלום אליו הוא בנפרד.

מנוף הרמה לקומות גבוהות – עד כמה הוא יעיל?

כשאנחנו מדברים על מנוף הרמה להרמת רהיטים אנחנו מדברים על אחד הכוכבים הגדולים ביותר שנכנסו לעולם ההובלה. אם פעם היתה בעיה לשנע ריהוט בחדרי המדרגות או להכניס ציוד אל תוך המעלית, הרי שהיום מדובר בתהליך אחר לגמרי. כיום התהליך קצר יותר, קל יותר, טכנולוגי יותר ובטיחותי יותר.

מבחינת בטיחות, הסבלים של חברת ההובלה לא מסכנים את בריאותם במשקלים כבדים וגבוהים על גבם בחדרי מדרגות. לא מסתבכים בפירוק ובהרכבות על מנת להכניס ריהוט אל תוך המעלית, והריהוט עצמו מבוטח ולא ניזוק ברגע ששוכרים מנוף מרים משא המרים את הציוד ישר אל תוך הבית ומניח אותו אפילו ללא רעד במקום.

המגוון האדיר בשוק המנופים מביא לצרכן את היתרונות האדירים של החדשנות בהעברת דירה ממש על מגש של כסף. מנוף הרמה להרמת רהיטים מגיע עד לקומה רביעית, קומה עשירית, קומה עשרים ואם תרצו גם לקומה השלושים ומעלה.

אם משקל מטריד אתכם בנושא של מנוף הרמה לגובה גם המשקל לא בעייתי. מנוף ממוצע מרים בערך 400 קילוגרמים, ואם יש צורך אפילו מעל 2 טון ובגובה של עשרות מטרים. כמובן שחשוב לדעת שכל האופרציה המופלאה הזאת מופעלת על בסיס טכנולוגי שיש ללמוד אותו באופן מקצועי ולקבל הסמכה פורמלית עליו. בנוסף, ישנם תקני בטיחות מחמירים ביותר שהופכים את כל הפעילות הזאת לבטוחה, איכותית, מהירה ויעילה גם לצרכן, וגם למפעילים.

חברת לוי הרמות בעלת כלים חדישים בתחום הרמות לגובה עם המוני לקוחות מרוצים החל מקהל עסקי הקבלנים ועד לאנשים פרטיים המבצעים מעברי דירה ובתי עסק. החברה מעניקה ליווי אישי, ייעוץ אישי, ושירות מקצועי ללא דופי. מוזמנים להרגיש בטוחים איתנו כבר מהרגע הראשון.

מנוף הרמה לקומות גבוהות – שאלות ותשובות

  • מה הצורך הכי נפוץ במנוף הרמה לקומות גבוהות?

בשנים האחרונות, מאז שהמנופים נכנסו באופן מובהק ולקחו חלק ניכר בעולם ההובלות, הצורך הרווחי ביותר והעיקרי הוא העברות דירה או העברות בתי עסק. למעשה, כל מה שקשור להעברת ציוד כבד לקומות גבוהות.

  • איזה ציוד נוכל להעלות עם מנוף הרמה לגובה?

פסנתרים, ספות, כורסאות, מוצרי חשמל, מיטות, מיטות מתכווננות, שולחנות, פינות אוכל, מזנונים, ולמעשה כל ציוד שיש חשש שינזק מניווט בחדרי המדרגות הצרים או שאי אפשר להכניס אל תוך המעלית. כמו גם, פריטי אומנות יקרי ערך כמו פסלים, ציורים וצילומים או כל אוסף מתבקש.

  • כמה זמן לוקחת העברה עם מנוף להרמת רהיטים לגובה?

העברה עם מנוף להרמת רהיטים יכולה לקחת פחות משעה, ויכולה גם לקחת שלוש שעות. הזמן תלוי כמות הציוד, תלוי האם יש צורך להוציא ציוד ישן מחוץ לבית ותלוי בגובה כמובן. אין ספק שהמערך הזה עובד ביעילות מופלאה, אך על מנת שיהיה מתוכנן נכון חשוב לבצע רשימת תכולה מדוקדקת מול אנשי המקצוע.

  • כמה זה עולה מנוף הרמה לקומות גבוהות?

עלות מנוף מרים משא יכולה להתחיל מ300 ₪ ולהגיע גם לאלפי שקלים לשעה. המחיר מורכב מזמן ההובלה, כמות המפעילים, כמות המנופים, גובה הקומות, המשקלים של הציוד, כמות הציוד. וגם האם יש צורך לפנות ציוד ישן מהבית או מבית העסק. כך או כך, זה משתלם וחוסך זמן יקר, ולא מעט כאבי ראש וגם נזקים עתידיים.

מנוף הרמה לקומות גבוהות
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם