תוכן עניינים

מנוף להעברת דירה – מעבר קל ונגיש

כשהגשמתם את החלום הגדול שלכם לקנות דירה, בין אם זו דירה מקבלן ובין אם כזו שאתם משפצים. הדבר הראשון שלבטח חשבתם עליו זה שמעבר הדירה יהיה כאב ראש. אין מה לעשות, לעבור דירה זה לא דבר פשוט וכולם יודעים את זה.

זאת בדיוק הסיבה שעולם ההובלות השתכלל פלאים בעשור האחרון והפך להיות קל יותר, נגיש יותר וקצר יותר באמצעות מנוף להעברת דירה המייעל את התהליך. היכן תוכלו להשיג מנוף, כמה זה יעלה לכם, איך בוחרים חברה איכותית המספקת את השירות להשכרת המנוף להעברת דירה ותוך כמה זמן ההעברה מתבצעת? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

הובלת דירה עם מנוף מעולם לא היתה קלה יותר

החלום שלכם התגשם, דירת היוקרה שחסכתם אליה שקל לשקל מוכנה ותאריך ההעברה הגיע. אבל כשאתם חושבים על המעבר, פתאום אתם מתחילים לחשוש. איך תעבירו את כל הציוד? האם המקרר יכנס במעלית? האם הסלון יעלה במדרגות? ואיך הסבלים יסחבו את הכל? במשפט: מנוף להעברת דירה.

כיום זה כבר לא המצב. אם בעבר מעבר דירה היווה סכנה בריאותית לסבלים ועוגמת נפש של נזק לציוד לעוברים, הכל כבר השתנה. מנוף הרמה הוא אחד האמצעים הבטוחים ביותר למעבר דירה. מנוף להעברת דירה והרמת רהיטים דואג להעברת הציוד הכבד ביותר: החל ממקררים, ועד לספות כבדות, סלונים, כורסאות, ארונות וגם פריטי אומנות יוקרתיים שאתם חוששים שינזקו.

מדובר בפתרון פשוט וקל שלמעשה בפועל מעלה את כל הציוד באופן מהיר ללא קשר למשקלו. וכמובן, עם התאמה לכל מעבר ומעבר באופן ישי. מנוף הרמות לגובה הוא פתרון שקיבל תאוצה בעשור האחרון אם תהליך הבנייה לגובה שהתפתח, ובכלל, עם החדשנות שהגיעה אל עולם מעבר הדירה.

 

איך תדעו מה מתאים לכם?

ישנם כמה וכמה מנופי הרמה המשמשים להעביר תכולת דירה ומבחר די מגוון. ולכן, כשאתם מחפשים מנוף רהיטים או הרמות משא לגובה בגוגל, אתם עלולים להגיע אל תוצאות שלאו דווקא יתאימו לכם. לכן מומלץ שלא לטעות, ולשוחח עם אנשי המקצוע המתאימים ולהתייעץ על איזה מנוף להעברת דירה מתאים לכם. כמובן, שהדרך הכי טובה היא שאיש המקצוע יגיע אליכם להתאמה אישית של המעבר ותוך כך, גם ידע כיצד ועל איזה שירות להגיש לכם הצעת מחיר מתאימה.

את הזמנת המנוף יש לתאם יחד עם ההובלה עצמה, וחשוב שתזכרו, שהובלה עם מנוף להעברת דירה אינה כלולה בהצעת המחיר הרגילה שאתם מקבלים מחברת ההובלה שלכם. ולכן, אינכם חייבים להיות קשורים ישירות אל ספק מנוף רהיטים הקשור לחברת ההובלה. אלא לבחור ספק מנוף הרמה משלכם במידה ויש לכם מישהו איכותי ומומלץ בנמצא.

לוי הרמות היא חברה המתמחה במנופי הרמה ובעלת נסיון איכותי ומקצועי ללא דופי של מעל ל11 שנים בתחום. החברה מספקת שירות זמין במהירות, מחירים הוגנים וליווי מקצועי, אדיב ואישי מרגע ההזמנה ועד לאכלוס הריהוט בתוך הבית, ומיקומו במקום הנכון. עם לוי הרמות מעבר הדירה יהיה חלק, נעים, מהיר, יעיל וללא דאגות.

 

מנוף להעברת דירה – שאלות ותשובות

מה עלות השכרת מנופים?

אין ספק שמדובר בעלות שמייקרת את ההובלה. יחד עם זאת, היא מקצרת את זמן ההובלה באופן משמעותי, ואף מייעלת אותה ומונעת נזקים עתידיים. הציוד לא ינזק, הסבלים לא יסבלו ברמה הבריאותית, ואתם תהיו הרבה יותר רגועים.

עלות מנוף הרמות לגובה יכולה להתחיל מ300 ₪, ולהגיע גם ל2,000 ₪. התמחור הוא על סמך שעת עבודה. כך שרצוי שתעשו תכנון מדויק של ההובלה ושספק המנוף יגיע לפני כן לבצע רישום של כל הציוד ומשקל הציוד שעולה על המנוף.

מי מבטח את הציוד ואת העובדים?

כל חברה המספקת מנוף להעברת דירה המכבדת את עצמה, תבטח את העובדים שלה לפני הכל. וכמובן שגם את תכולת הציוד. כך שאם חל נזק כלשהו, והציוד נפגם, תוכלו לתבוע את החברה המספקת את ציוד ההרמה. אם חלילה אחד מהעובדים ניזוק במהלך ההובלה עם המנוף זוהי כמובן סיטואציה מצערת, אך האחראית במקרה זה היא החברה המספקת את שירותי המנוף.

איך נדע לבחור חברה מתאימה ומומלצת?

לפני שתבחרו את החברה המספקת שירותי מנוף סולם או כל מנוף רהיטים זה או אחר המתאים לכם, בדקו שיש להם מספיק וותק, נסיון, ושאנשי הצוות אכן מוסמכים לתפעל את הציוד הכבד של המנוף.

לצערנו יש הרבה דברים שעוד עלולים להשתבש במהלך ההפעלה של המנוף. אך מפעיל שיש לו נסיון, הסמכה וראה לא מעט דברים בתחום ידע לעבור כל סיטואציה בהצלחה.

קבלו המלצות מחברים קרובים, מהיקרים לכם, מחברת ההובלה, או אפילו מקבוצות מתאימות ורלוונטיות בהן ממליצים על אנשי מקצוע מהתחום.

כיצד מוודאים שיש גישה למנוף?

לא לכל בניין יש גישה למנוף, ולא לכל דירה יש חלון גדול מספיק על מנת להחליק את הציוד פנימה אל תוך הבית. במקרה כזה, ישנה אפשרות להזמין שירות של מנוף סולם שיש לו זרוע צרה ואינו תופס מקום רחב מדי בשטח מול הבניין.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

מנוף להעברת דירה
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם