תוכן עניינים

הרמות משא לגובה – כי מגיע לכם להגיע רחוק

אם אתם עוסקים בתחום הבניה, או אם אתם מתכוונים לעבור דירה בקרוב, או להעתיק את המשרד שלכם אל מקום אחר, סביר להניח שאתם מתעניינים במנוף הרמות משא לגובה או במנופים דומים. לכן הכתבה הזאת היא בדיוק בשבילכם, והיא תפרט לכם את כל הפרטים הרלוונטיים החל מתהליך מציאת המנוף המתאים לכם ועד לעלויות, הסמכות, וביטוחים.

 

הרמות משא לגובה – מעבר באיכות אחרת

הגיע הזמן שתשכחו כל מה שידעתם על מעבר דירה ללא מנופי הרמה. זוכרים את הימים שבהם עברתם דירה או משרד והסבלים נאלצו לסחוב על גבם משאות כבדים? הריהוט שחששתם שינזק במעבר והניווט במדרגות, והציוד שמדדתם היטב לפני כדי לוודא שנכנס למעלית ועוד מגוון של אילתורים. לא עוד.

השנים האחרונות הביאו איתן בשורה משמעותית בעולם ההובלות. מנוף הרמות משא לגובה שמגיע אל קומות גבוהות במיוחד, ומצליח להרים משא ששוקל טונות. כך, מנוף הרמה יצליח להעביר תכולה כבדה וחשובה שיש חשש שתינזק, או שלא ניתן להעביר אותה באופן רגיל. הסבלים לא יאלצו לסכן את בריאותם, ואתם תהיו רגועים ובטוחים שהמעבר שלכם לא רק יעבור חלק, אלא גם יהיה קצר יותר, בטיחותי יותר, ואיכותי יותר.

ספק מנוף להרמת רהיטים תוכלו למצוא אצל חברת ההובלות שלכם. חברות ההובלות עובדות עם ספקי מנוף הרמה באופן קבוע וידעו להמליץ לכם על חברה מתאימה. יחד עם זאת, חשוב שתדעו, אינכם כבולים אל ספק חברת ההובלות היות ולא מדובר בפרמטר הנכלל בתוך חבילת ההובלות שלכם. גם התשלום מתבצע בנפרד אל ספק מנוף הרמה לגובה וגם ההסכם נחתם בנפרד. משמע, תוכלו לשכור את כל מי שתרצו.

 

הרמות משא לגובה – מה תפקידו?

מנוף הרמה משמש אותנו במצבים שבהם אנחנו זקוקים להעמסת ציוד כבד במיוחד כמו פסנתרים, כורסאות, שולחנות כבדים, או מיטות כבדות במיוחד. לרוב מדובר במעבר לדירה בבניין מגורים בקומות גבוהות או בבניינים שבהם אין מעלית. ובמידה ויש מעלית, הציוד לא נכנס פנימה. מנוף להעברת דירה מעניק פיתרון מדהים, ופשוט.

את המנוף בוחרים על סמך צרכי המעבר, הערכת המשקלים, גובה הקומות, וכמות הציוד. לא כל מנוף רהיטים דומה לחברו ולכן יש צורך לבצע בדיקה מדויקת על התכולה לפני שסוגרים עם חברת מנוף הרמה לצורך בחירת המנוף המתאים.

חברת לוי הרמות היא חברה שבבעלותה כלים חדישים בתחום הרמות לגובה עם המוני לקוחות מרוצים החל מקהל עסקי הקבלנים ועד לאנשים פרטיים המבצעים מעברי דירה ובתי עסק. החברה מעניקה ליווי אישי, ייעוץ, ושירות מקצועי ללא דופי. אתם מוזמנים להרגיש בטוחים איתנו כבר מהרגע הראשון.

 

הרמות משא לגובה – שאלות ותשובות

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים השכרת מנוף הרמה לגובה?

ממש כמו שאתם בוחרים את חברת ההובלה שלכם, ובודקים עליה לעומק לפני שאתם סוגרים עמה הסכם. כך גם יש לעשות עם מנוף הרמות משא לגובה עבור המעבר שלכם.

חשוב שתבדקו את המוניטין של ספק המנוף, את הנסיון שלו, את המקצועיות ואת ההסמכה. אל תתביישו לבקש לראות אישורי הסמכה, ובמידה ולא יסכים להראות לכם אותם, כאן אתם צריכים לחשוד. מפעיל מנוסה ומוסמך ידע לבצע את ההעברה בצורה חלקה, ללא תקלות, ואם ישנן ידע להתמודד עמן. וכל זאת כדי שאתם תוכלו להמשיך ולהתרכז בשאר הפעולות הנשארות לכם במעבר הדירה או המשרד.

כמה עולה לשכור מנוף להרמת רהיטים לגובה?

התמחור עבור מנוף להעברת דירה או להעברת משרדים מתומחר על פי שעה, והפרמטרים הקובעים את התמחור הם לרוב גובה הקומות, כמות משקל המשא, כמות המנופים, כמות הצוות והאם יש צורך בשינוע גם ריהוט ישן מחוץ לבית ופינוי שלו. התמחור יכול להתחיל מ350 ₪ ויכול להגיע גם למעל 1000 ₪, תלוי הפרמטרים שציינו.

מי אחראי על ביטוח התכולה בעת הרמות משא לגובה?

רוב החברות המספקות שירותי מנוף הרמה מבטחות את התכולה. אך כדאי ומומלץ לוודא זאת בהסכם הנפרד שאתם סוגרים. כמו כן, החברה עצמה מן הסתם צריכה לבטח את המפעילים שלה.

האם כל מוביל יכול לתפעל מנוף הרמה לגובה?

חד משמעית לא. על איש מקצוע המפעיל את מנוף ההרמה לעבור הכשרה מקצועית לשם כך ולקבל הסמכה פורמלית. היה ועבר את ההכשרה המקצועית, יהיה מוסמך לתפעל את המנוף ולדאוג לכך שאף אחד בסביבתו לא יפגע. הפעלת המנוף כלולה בהקפדה על תקני בטיחות מחמירים ביותר, על גידור איזור המנוף, על חבישת אביזרי בטיחות, ועל קשירה נאותה ובטיחותית של הציוד. הקפדה על כל התקנים תעביר את ההובלה באופן חלק ובזמן לא ארוך מדי.

האם לכל בניין יש גישה למנוף?

לא לכל בניין יש גישה למנוף, או גישה אל תוך הבית. במקרים כאלו, במידה ומדובר בקומות הקרובות לגג לרוב מניחים את הריהוט על הגג (בבדיקה מוקדמת שהוא אכן פנוי) ומכניסים את הריהוט פנימה אל הבית. במקרים אחרים, ישנו מנוף הרמה עם זרוע דקה יותר שיכול להכנס אל תוך הבית גם אם החלון פחות גדול מהרגיל. חשוב להקפיד שיהיה גם מקום חניה המאפשר למנוף ולמשאית ההרמה לעבוד סמוכים אחד לשני על מנת שיוכלו לעבוד בתיאום מושלם. כמו כן, חשוב לבדוק את עניין הגישה מראש, על מנת לחסוך אי נעימויות או תקלות.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

הרמות משא לגובה
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם