תוכן עניינים

מנוף הרמה ביבנה – טכנולוגיה מתקדמת בהובלות

חברת 'לוי הרמות' מתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים עבור מגוון הובלות בכל רחבי הארץ. הציוד המופקד בידינו, בין אם הוא של משרדים גדולים ובין אם של בתים פרטיים הוא ציוד יקר וחשוב לנו לשמור עליו בצורה הטובה ביותר מכל משמר. מנוף הרמה ביבנה מאפשר לנו לקחת את הקידמה הטכנולוגית ולהשית אותה על תחום ההובלות. ביחד, אנחנו יכולים להוביל את הציוד שלכם בצורה בטוחה יותר, איכותית יותר, ללא שייגרם לו כל פגע.

עבור מי אנחנו מספקים את השירות

מנוף הרמה ביבנה לא מוגבל להובלות מסוג מסוים. מנוף הרמה לגובה משמש אותנו עבור מתן שירותים לחברות גדולות במשק המעוניינות לעבור משרד ואנחנו יכולים למצוא את עצמנו נעזרים במכשיר כמו מנוף הרמה לגובה בכדי לתת מענה במקרים בהם יש להוביל הובלה קטנה פריט רגיש לקומה גבוהה בבניין.

האופן בו אנחנו משתמשים באותו מנוף הרמה בפריפריה שונה מהאופן בו אנחנו נעזרים באותו מכשיר כאשר יש להפעיל מנוף הרמה בתל אביב, זאת בשל כמה הבדלים טכניים עליהם נדבר בהרחבה ממש עכשיו.

מנוף הרמה ביבנה מגיע בשתי צורות

מנוף הרמה לגובה מגיע בכמה צורות כדי להתאים את השירות עבור קבוצה גדולה של תנאי שטח שונים. שני הדגמים הנפוצים בהם אנחנו, אנשי המקצוע נעזרים כל הזמן הם:

  • מנוף סולם: מנוף שמאפשר לנו להעלות בקלות רבה יחסית פריטים גדולים דרך סוג של שרוול מיוחד אותו אנחנו מחברים בין כלי הרכב שנושא את הפריטים ובין המעון החדש של בני הבית או החברה הפרטית עבורה אנחנו מבצעים את השירות. מנוף סולם נחשב לדגם שהשימוש בו מעט יותר זול וקל. אלא שלא בכל פעם ניתן להיעזר במכשיר הזה. בו נשתמש כאשר נהיה במקום בו הכביש רחב מספיק עבור העמדה של כלי רכב עליו אנחנו יכולים להעמיד את הציוד ובנקודה בה המרפסת או החלונות גדולים דיים כדי שנוכל להעביר בקלות את הפריטים ללא כל קושי.
  • מנוף זרוע: מנוף הרמה ביבנה יכול להופיע גם בדמות של מנוף זרוע. מנוף זרוע זה מנוף מדויק יותר שבעזרתו אנחנו יכולים תוך שימוש במחשב לכוון את הנקודה אליה הציוד אותו אנחנו מעבירים עתיד להגיע. מנוף זרוע בוא מנוף לא קל לשימוש ולא כל אחד יכול לבצע דרכו עבודות שונות. משום שמדובר על כלי מתוחכם יותר המחיר שלו מעט גבוה יותר מהאלטרנטיבה. מצד שני, מידת היעילות אליה אנחנו יכולים להגיע במכשיר הזה יכולה בסופו של דבר לקצר את משך ההעברה כולה במידה ניכרת.

באלו מקרים ניעזר במנוף הרמה

מנוף הרמה הוא בדרך כלל מנוף רהיטים גדולים אותם אי אפשר לפרק ולהעלות בחלקים. יכול להיות שמדובר כאן על מכשירי חשמל שכל פירוק שלהם עלול להוביל לשרשרת של תקלות, אבל במקרים אחרים אלו יכולים להיות ארונות או שולחנות שצריכים לעלות במלואם ושכל פירוק שלהם בסופו של דבר מקצר את חייהם במידה משמעותית.

מנוף הרמה ביבנה מאפשר לנו כמובן להעלות כלי נגינה יקרים שכל מגע לא עדין יכולים להיפגע באופן משמעותי. אם אתם חברה עיסקית ומעוניינים להשלים את ההעברה מהר ככל הניתן, גם אז יכול להיות ששווה לכם לבחון את האפשרות של השימוש במנוף הרמה לקיצור משמעותי של משך ההעברה.

מנוף הרמה ביבנה – שאלות נפוצות

  • איך מתמחרים את השירות

השימוש במכשיר כמו מנוף הרמה ביבנה מתומחר לפי שעות. בדרך כלל חברת הובלה משכירה את השירות על פי מידת הצורך. אתם צריכים להיות בטוחים כי אלו עושים את כל מה שהם יכולים לעשות כדי לאפשר הובלה קלה, מהירה ואיכותית ללא כל חשש.

  • האם ניתן להעביר כל דבר במנוף הרמה

בסופו של דבר ניתן להעביר הכל בעזרת מנוף הרמה אם זה מה שאתם בוחרים לעשות. ללא כל ספק השימוש בכלי יאפשר לכם להוביל את הפריטים היקרים עבורכם במהירות רבה ביותר.

  • האם החפצים נשארים מוגנים לאורך הדרך

שימוש במנוף הרמה עלול להיראות מאיים בשלב הראשון בגלל החשש מפגיעה בחפצים ובפריטים אחרים. אנחנו נמצאים כאן כדי להפריך את הטענה הזו ועל מנת להגיד באופן חד משמעי כי עבודה של אנשי מקצוע טובים תימנע פגיעה בפריטים שלכם וברהיטים שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לוודא כי עוטפים את הציוד באופן הטוב והמקצועי ביותר.

אנחנו מחכים לכם

העברה של דירה או של בית עסק זו אף פעם לא חוויה נעימה במיוחד. אין מי שלא היה רוצה להיפטר מהעבודה במהירות ובקלות. המזל הוא שהיום אנחנו יכולים ליהנות מהפלאים של הטכנולוגיה במחירים נמוכים יחסית ולקבל שירות מעולה שיחסוך לנו לא מעט.

אנחנו, כאן בחברת 'לוי הרמות' מחכים לכם כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר אותו אנחנו יכולים לספק כדי להבטיח כי תזכו להעביר את כל מה שאתם צריכים להעביר בקלות וביעילות מירבית. אנחנו מכים לכם ממש כאן.

מנוף הרמה ביבנה
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם