תוכן עניינים

מנוף הרמה במרכז – מעבר דירה איכותי ויעיל

אתם שוקלים לעבור דירה, זה צעד מרגש, וגם הנכון לכם אחרת לא הייתם חושבים על זה. יחד עם זאת, כשאתם חושבים על מעבר דירה משהו הורס לכם את הכיף. אתם חושבים על האריזה, הפריקה, הסידור של הבית מחדש. מסתכלים על הבית מסביבכם, ולמי יש כוח לזה עכשיו? בדיוק לשם כך עולם ההובלות ומעבר הדירה עבר שינויים וחידושים. בין החברות שאורזות, פורקות וגם מנקות לפני ואחרי המעבר גם שירות מנוף הרמה במרכז הפך להיות רלוונטי ואף פופולרי ביותר. כל הפרטים על איך תהפכו את מעבר הדירה שלכם לנוח וקל יותר, במאמר מולכם.

מנוף הרמה במרכז – בדיוק מה שאתם צריכים

אם הדירה שלכם היא בקומה גבוהה במגדל או אם אין לכם מעלית בבניין, זה הרגע שבו אתם צריכים לשקול מנוף הרמה לצורך העברת הריהוט.

הובלה עם מנוף להרמת רהיטים רלוונטית בסיטואציה שבה יש לכם ציוד כבד שהסבל לא יכול להרים על הגב או לשנע בחדר המדרגות. לרוב, מדובר בציוד כבד, או בפריטי אומנות שיש עליהם חשש שינזקו במהלך ההובלה.

באופן כללי הרמות משא לגובה מתאימות כאשר מדובר בבניין שבו חדר המדרגות צר וישן, והמעלית ישנה וצרה. או אם אין בכלל מעלית. בנוסף, מגדלי מגורים גבוהים במיוחד וציוד כבד וחריג. ההעדפה כיום באופן כללי היא לבצע העברות ציוד בין אם דירה ובין אם משרד, עם מנוף מרים משא איכותי.

מנוף הרמה במרכז – יתרונות מרכזיים

  • קיצור זמן ההובלה – מנוף הרמה במרכז בין אם הוא מנוף קטן או מנוף גדול מקצר את זמן ההובלה באופן משמעותי. הובלת הציוד כבר לא תלויה בסבלים, במעליות ובניווטים בחדרי המדרגות. העבודה קלה יותר, מתבצעת באופן חלק יותר וכמובן באופן בטיחותי יותר.
  • בטיחות – הבטיחות בהובלה עם מנוף להרמת רהיטים באה לידי ביטוי כאשר מובילים ציוד כבד. פסנתר לדוגמא יהיה קל יותר ובטוח יותר להוריד עם מרים משא. כמובן שמומלץ להתאים את המנוף לסוג ההובלה ולכל מנוף יש תפקיד משלו.
  • הובלה שקטה עם התחשבות בסביבה – הובלה עם מנוף היא הובלה מתחשבת. הסבלים לא מורידים ציוד ברעש בחדר המדרגות, לא תופסים את המעלית, ואין סיבה לדאוג שהשכנים יעירו לכם. מנוף הרמה במרכז או בכל מקום אחר בארץ הוא שקט ובנוסף לכך הוא גם חיצוני. כך שאין שום בעיה שהוא יהפוך למטרד בתוך הבניין.

לוי הרמות היא חברה המתמחה במנופי הרמה ובעלת נסיון איכותי ומקצועי ללא דופי של מעל ל11 שנים בתחום. החברה מספקת שירות זמין במהירות, מחירים הוגנים וליווי מקצועי, אדיב ואישי מרגע ההזמנה ועד לאכלוס הריהוט בתוך הבית, ומיקומו במקום הנכון. עם לוי הרמות מעבר הדירה יהיה חלק, נעים, מהיר, יעיל וללא דאגות.

מנוף הרמה במרכז – שאלות ותשובות

בכמה משמעותית מייקר המנוף את ההובלה?

מנוף להרמת רהיטים הוא לא חלק מתומחר מתוך הצעות המחיר שאתם מקבלים מחברות ההובלה שלכם. התשלום אל ספקי מנוף הרמה הוא תשלום נפרד ויש לשלמו ישירות אל הספק. מבחינת העלויות, הן יכולות להתחיל ב300 ₪ ולהגיע גם ל2,000 ₪ לשעת עבודה. המחיר מורכב מהקומות, האם מנוף אחד או שניים, וכמות הציוד ומשקלו כמובן.

האם כל המנופים מסוגלים להגיע לקומות גבוהות?

יש כל מיני סוגים של מנופים, חלק יגיעו לקומות גבוהות, וחלק לא. ועל כן, מומלץ להתאים את סוג ההעברה אל המנוף שאתם מזמינים ולבקש מנציג שיגיע אליכם לבחון את מורכבות ההעברה.

איך מתאימים גישה למנוף?

חשוב שתדעו שלא בכל בניין יש גישה אל מנוף רהיטים זה או אחר. לכן זה משהו שצריך לוודא אותו לפני ההזמנה. הגישה צריכה להיות טובה גם מבחינת ההכנסה של הציוד, וגם מבחינת מיקום המנוף מול המרפסת או החלון הרחב.

מי מטפל בביטוח?

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הזה הוא ביטוח התכולה, וכמובן העובדים. אך כל זה לא קשור אליכם כמי שמזמינים את השירות. על החברה המספקת את השירות של מנוף הרמה במרכז או בכל עיר אחרת לדאוג לביטוח העובדים שלה, וגם כמובן לביטוח התכולה.

איך יודעים כמה זמן עבודה יש לנו?

לפני שאתם מזמינים את המנוף, חשוב שתזכרו לא לסגור עסקה בטלפון. וודאו לפני הכל שיש למפעיל המנוף רשיון מוסמך לכך. זאת על מנת למנוע עגמת נפש של עבירה על החוק וגם של גרימת נזק לסביבה, לציוד, וחלילה בנפש אדם. מדובר בציוד שחייב לעבור הכשרה פורמלית על מנת להפעיל אותו, והעוברים את ההכשרה חייבים לקבל תעודת מפעיל רשמית.

לאחר מכן, בקשו מהמפעיל להגיע להעריך את מורכבות ההעברה. תוך כך, גם תקבלו אינדיקציה לגבי גישה, ולגבי זמן ההובלה וכך גם לגבי מחירים, עלויות, ומרכיבים טכניים נוספים.

זה גם יהיה הזמן שלכם לשבת עם איש המקצוע ולשאול את כל השאלות שאתם צריכים לפני שאתם מתחילים את ההובלה.

מנוף הרמה במרכז
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם