מנוף להרמת רהיטים

תוכן עניינים

מנוף להרמת רהיטים – שירות חשוב לכל מעבר 

מזל טוב! כבר חודשים רבים ומתוזזים אתם מתכננים את מעבר הדירה שלכם והנה הגיע הרגע המיוחל. אין ספק שזה צעד מרגש, ומעבר דירה בכל שלב בחיים זו התחלה מופלאה. עיצוב הבית, תכנון החדרים, רכישת הריהוט החדש ובכלל, האנרגיות החדשות והמרגשות.

יחד עם התכנון ובחירת הריהוט החדש, חשוב שתדעו שישנו ריהוט שלא תוכלו להעביר אותו במעלית, או במדרגות, בין אם אתם עוברים לגור בקומה הראשונה ובין אם בקומה הרביעית לצורך העניין. מנוף להרמת רהיטים הוא שירות מצוין שיקל עליכם בהובלת ריהוט מסוים אל תוך הבית תוך שמירה על בטיחות הריהוט, וגם על בטיחות המובילים, ומיד גם תדעו מדוע.

 

מנוף להרמת רהיטים – למה זה כל כך חשוב?

לא מעט מעברי דירה 'נתקעים' בשלב ההובלה כאשר מדברים על משאות כבדים כמו מקררים, ספות, מיטות גדולות במיוחד, ואפילו תנורים ו/או ארונות. לא כולם עוברים דירה אל בניינים גבוהים וחדישים במיוחד עם מעליות ענקיות, או אל בתים פרטיים עם מרחבי דשא גדולים ומרפסות רחבות.

השלב שבו נתקעים הוא השלב שבו המובילים רואים שמדובר בהובלה אל קומות יחסית גבוהות, כמו קומה חמישית ללא מעלית, או קומה רביעית, והתפלאו גם קומה שלישית או שניה וראשונה עלולות להיות הרסניות למובילים אם מדובר בריהוט כבד במיוחד. זאת הסיבה שמומלץ להשתמש במנופי הרמה לריהוט כבד. מנוף סולם או מנוף הרמה לקומות גבוהות בהחלט יקל על החיים של כולם, גם של המובילים, וגם של בעלי הדירה או העוברים אל הדירה החדשה.

ענף הובלות הדירה התקדם והשתדרג בשנים האחרונות באופן מופלא ואפקטיבי. חלק מהשינויים המודרניים שעובר הענף הם היכולת להוביל ריהוט באמצעות מנוף הרמה לו יתרונות רבים. מנוף להרמת רהיטים מרים משא כבד ומעביר אותו דרך מרפסת הבית תוך כדי שהוא מצמצם נזקים, מייעל זמן ושומר על בטיחות הריהוט והמוצרים הכבדים, עם שמירה על בריאותם הפיזית של המובילים.

זהו שירות שבדרך כלל ניתן להשיג דרך נותנים שירות חיצוניים והוא מנוף הרמה לגובה המתנייד על ידי רכבים גדולים וכבדים מספיק על מנת להכילו. חשוב כמובן לקבל את השירות מחברה מקצועית המתמחה בתחום.

 

מנוף להרמת רהיטים – מהם סוגי הריהוט שאפשר להוביל עם המנוף?

כאמור, מנוף להרמת רהיטים משמש להובלת סוגי ריהוט כבדים במיוחד שאינם יכולים להכנס אל מעלית, או שאי אפשר גם להוביל אותם בחדר המדרגות או אם מדובר בקומות גבוהות ללא מעלית.

הריהוט המבוקש לרוב בהעברה דרך מנוף הרמה לגובה הוא:

  • ספות
  • סלונים גדולים במיוחד
  • פסנתרים כבדים
  • חפצי אומנות
  • מיטות
  • ארונות
  • תנורים גדולים במיוחד
  • מכונות כביסה
  • מייבשי כביסה
  • מדיחי כלים
  • שולחנות כבדים במיוחד

יש סוגים רבים ומגוונים של רכבי מנוף והם מותאמים על סמך גובה הדירה אליהם מעבירים את הריהוט. המנופים מגיעים עד קומה 10, ואפילו גם עד קומה 16. את שירותי ההובלה תוכלו להזמין באופן ישיר דרך החברה המספקת השכרת מנוף, או דרך חברת ההובלה, ומומלץ שתעשו זאת כשבועיים לפני מעבר הדירה.

חברת לוי הרמות מתמחה באספקת מנוף להרמת רהיטים איכותי ובעלת נסיון של מעל 11 שנים בתחום. שירות זמין, מחירים הוגנים, וליווי אדיב ומקצועי מרגע תחילת התהליך ועד שהריהוט המתבקש כבר נמצא בתוך הדירה וממוקם במקומו. איתנו תעברו את מעבר הדירה בקלות ובמהירות.

 

מנוף להרמת רהיטים – שאלות ותשובות 

מה העלות של מנוף להעברת דירה?

מנוף הרמה מרים משא עלותו נעה החל מ300 ₪ ויכולה להגיע גם לאלפי שקלים. הכל תלוי כמובן בקומה ובכמות הריהוט, ובזמן העבודה. התמחור נעשה עבור שעת עבודה.

למה חשוב להזמין מנוף למעבר דירה?

הסיבה המהותית בגינה מזמינים מנוף להעברת דירה היא לשמור על ריהוט שלא יפגע במהלך המעבר דרך מעלי, או חדר המדרגות, או במידה וישנו ריהוט שאין לו יכולת להכנס אל המעלית ו/או כבד מדי להעלאה במדרגות. כך אתם גם שומרים על בריאותם של המובילים, וגם שומרים על הריהוט היקר לכם.

איך הריהוט יוצא ונכנס אל תוך הבית?

התכולה בדרך כלל יוצאת מחלון הבית הגדול ביותר, שלרוב נמצא בסלון. מנוף הרמה לגובה מקצר באופן משמעותי את ריקון תכולת הבית ו/או אכלוס התכולה בעד 60 אחוזים, מה שמייעל את מעבר הדירה וחוסך בזמן משמעותי, כך ששירות מנוף הרמה לקומות גבוהות או מנוף סולם הוא בהחלט פיתרון נפלא למענכם.

מי מבצע את התשלום למנוף ההרמה?

מנוף הרמה לגובה משולם באופן כללי על ידי הלקוח ובצורה ישירה אל החברה המספקת את המנופים, היות ומדובר בשירות שהוא שירות אקסטרא.

כיצד עובד הביטוח עבור מנוף הרמה?

מנוף סולם וכל מנוף הרמה אחר למעשה מבוטח על ידי החברה המספקת את המנוף, ומכסה כל נזק שנגרם לתכולה בשל נפילה ובאשמת המנופאי בשל ייצוב לא נכון של הרכב. במקרה כזה תהיו זכאים לתבוע את חברת המנופים או את חברת ההובלה ברשלנות.

איך לבחור נכון מנוף להרמת רהיטים המתאים לכם?

אם כבר שכרתם חברת הובלות שאתם סומכים עליה, בדקו דרכה על מי היא ממליצה, או עם מי היא עובדת. אפשר תמיד לבקש המלצות מאנשים קרובים. אך הכי חשוב הוא לבודק חוות דעת ולוודא שהחברה אכן אמינה ואיכותית.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

מנוף להרמת רהיטים
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם