תוכן עניינים

מנוף הרמה מחיר ללא תחרות

אם אתם מתגוררים בבניין לא ממעלית או אם הריהוט שיש בביתכם איננו עובר בדלת בקלות או כלל ואתם עוברים דירה, ככל הנראה יהיה לכם צורך להזמין שירות הובלות הכולל גם מנוף הרמה. מדובר על שיטה יעילה, בטוחה וגם מהירה לצורך העברת ריהוט וציוד כבד ממקום למקום בתהליך הובלה של תכולת דירה. אם אתם מחפשים מרים משא עבור הובלת דירה או אם אתם תוהים אודות מנוף הרמה מחיר, חשוב מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

 

מתי יש צורך לבחור בהובלה שהיא עם מנוף?

ישנם מקרים שונים שבהם הובלה בעזרת מנוף היא בהחלט חשובה ונחוצה. לכן, טרם אתם תוהים אודות מנוף הרמה מחיר, כדאי שתדעו האם אתם בכלל צריכים הובלה עם מנוף בתהליך המעבר שלכם או שמא אינכם צריכים זאת. המקרים שבהם יהיה צורך בהובלה עם מנוף הם:

אם ההובלה מתבצעת אל או מקומה 2 ומעלה בבניין בלי מעלית ויש לכם הרבה ציוד כבד, מרבית המובילים יעדיפו להשתמש במנוף. גם במקרים שבהם יש חדר מדרגות צר מדי שלא בטוח כל הריהוט יעבור בו, או שלא כל הריהוט עובר דרך הכניסה. גם במקרה הזה לא תהיה ברירה אלא להזמין מנוף. קחו בחשבון שלהובלה רגילה ולמנוף הרמה מחיר שונה.

אם אתם רוצים להעביר ציוד עדין מאוד כגון: מזנון כבד מאוד ובעל ערך סנטימנטלי שקיבלתם בירושה, פסנתר שרכשתם ביד שניה ועוד ואתם חוששים שהם יינזקו בהובלה דרך חדר המדרגות, כדאי מאוד שתזמינו הובלה עם מנוף להרמת רהיטים וכמובן אנשי מקצוע שיודעים כיצד משתמשים במנוף המדובר בצורה בטוחה, אמינה ואיכותית.

אם יש לכם הובלה של תכולה גדולה, לשירות מנוף הרמה מחיר שונה. יש סיכוי שחברת ההובלות תמליץ לכם להזמין עם מנוף להעברת דירה לקצר את זמן ההובלה בידיים שיכול להיות ארוך מהרגיל. אם חברת ההובלה מתעקשת על מנוף, חשוב מאוד שתסכימו כי ככל הנראה מדובר על הובלה מורכבת.

 

סוגי הובלות עם מנוף

אם אתם תוהים אודות מנוף הרמה מחיר, חשוב מאוד שתדעו ראשית כל כי הרוב המוחלט של ההובלות הביתיות מתבצעות עם מנוף הרמה שנקרא עם מנוף סולם. מדובר על מנוף עם סולם גדול, רחב ומאובטח שמגיע לגובה רב. אל הסולם מתחברת פלטת ברזל גדולה עם גלגלים ועליה ניתן להעמיס ריהוט וארגזים. את מנוף הסולם מחברים בזווית לקצה המרפסת או החלון ובעצם מחליקים את הציוד למטה.

במקרים שבהם אין אפשרות להשתמש במנוף סולם, הובלה עם מנוף תכלול שימוש במנוף זרוע. מדובר על מנוף שהוא בעל זרוע ברזל גדולה שמחוברת לפלטה גדולה. על הפלטה מעמיסים את הציוד ומורידים אותו למטה. בדרך כלל מנוף זרוע יתאים להובלות של ציוד כבד מאוד כגון: פלטות של שיש וחומרי בניין.

השימוש העיקרי להובלות עם מנוף זרוע הוא במקומות שבהם אין מספיק מקום למנוף סולם כגון: ברחובות שהם מאוד צרים ועוד. יחד עם זאת חשוב לדעת כי מדובר על מנוף שפחות רלוונטי עבור הובלות ומשתמשים בו רק כשאין ברירה.

 

מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים הובלה עם מנוף?

אם אתם זקוקים לשירות מנוף להעברת דירה, חשוב מאוד שתדעו כיצד לבחור אותו בצורה הטובה והבטוחה ביותר. טרם אתם מזמינים הובלה עם מנוף הנה כמה דברים שחשוב מאוד שתבדקו:

ראשית כל, חשוב מאוד שתוודאו שלמובילים שמציעים לכם הובלה עם מנוף הרמה לגובה יש את הרישיון הנדרש עבור המנוף. כמובן שצריך להיות להם גם ביטוח שמכסה נזקים שיכולים להיגרם לרכוש בתהליך ההובלה.

לפני שמזמינים הובלה שמתבצעת על ידי מנוף יש לוודא שיש גישה גם באוויר גם ובקרקע למנוך המדובר. חשוב שתהיה חנייה למשאית עם המנוף בסמוך לבניין ושיש מרפסת או חלון גדול שדרכם אפשר להכניס את תכולת הדירה. אם אין גישה או מספיק מקום חברת ההובלות ככל הנראה תזמין מנוף זרוע שיכול להרים ציוד גם במקומות צפופים באופן יחסי.

ישנם מקרים שבהם אין יכולת לבצע הובלה עם מנוף מכל סוג ועל כן, חשוב לבדוק שהמקרה שלכם איננו מקרה כזה.

 

מנוף הרמה

לפני ההובלה חשוב מאוד לבדוק האם אתם משלמים לחברת ההובלות תשלום אחד והיא מעבירה את החלק הרלוונטי בתשלום לשירותי המנוף או שמא אתם צריכים לשלם גם לחברת ההובלה בנפרד וגם לשירותי המנוף הנפרד.

אם אתם תוהים אודות מנוף הרמה מחיר, חשוב מאוד שתדעו שעלות הובלה עם מנוף מתומחרת בהתאם לשעות העבודה. המחיר כמובן יהיה רק על שירותי המנוף ולרוב תדרשו להוסיף על המחיר המדובר גם את מחיר ההובלה. המחיר יושפע משני פרמטרים עיקריים שהם: מספר השעות שהמנוף בשימוש וקומת הבית. מחיר של שעת מנוף נעה בין 300 ל1500 ש"ח.

 

מנוף הרמה מחיר – שאלות ותשובות

האם כדאי לבחור בחברה שמציעה את המחיר הכי זול תמורת שירותי מנוף?

בהחלט לא. חברה לא מספיק אמינה או מקצועית שאין לה ביטוח על התכולה שלכם, היא לא חברה שכדאי לבחור בה על אף שהיא מציעה מחיר נמוך תמורת שירותיה שכן, במקרה הזה אתם עלולים לשלם ביוקר בסופו של דבר.

היכן ניתן למצוא חברה אמינה שמציעה מחיר הוגן תמורת שירותי הובלה עם מנוף?

חשוב לזכור שהמחיר על המנוף איננו המחיר של חברת ההובלה לרוב אלא המחיר שמציעה חברה חיצונית על השכרת מנוף ועל כן, עליכם לבדוק איזו חברה מציעה מחיר הוגן תמורת שירות ההובלה שיחד עם מחיר השכרת המנוף זה יצא לכם מחיר טוב ונוח.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

מנוף הרמה מחיר
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם