תוכן עניינים

מה חשוב לברר לפני שבוחרים מנוף הרמה ברמלה?

מנוף רלוונטי מאוד במגוון מקרים שונים, כאשר השימוש הנפוץ ביותר שלו כיום במגזר הפריטי הוא עבור הובלות. מדובר על מנוף אשר מאפשר להעביר ריהוט כבד או תכולת דירה ממקום למקום בצורה היעילה, המהירה והנוחה ביותר שיכולה להיות.

כיום לא מעט חברות הובלות יציעו לכם שירות מנוף עבור ההובלה, במידה והיא תהיה מורכבת מדי לביצוע באופן רגיל, במידה ואתם רוצים שהיא תתבצע בצורה מהירה או במקרה שבו יש חשש שהתכולה שלכם תינזק במהלך העברתה במדרגות או במעלית.

כמובן שמכיוון שיש לא מעט חברות המציעות את השירות המדובר, חשוב לבחור את האחת הטובה ביותר בתחום. אם אתם מחפשים שירותי מנוף הרמה ברמלה ואינכם יודעים כיצד לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

 

איזה סוגים של מנופי הרמה ניתן למצוא כיום?

אם אתם מחפשים חברה המציעה השכרת מנוף עבור העברת רהיטים, תכולת דירה או עבור כל צורך אחר, חשוב שתדעו כי ניתן למצוא כמה סוגים של מנופי הרמה, כאשר שני הסוגים העיקריים הם מנוף סולם ומנוף זרוע.

מנוף סולם הוא מנוף אשר מורכב ממסוע ונראה כמו סולם, אשר עליו מחליקה הבמה הרלוונטית לצורך הורדה והעלאה של החפצים השונים. המנוף המדובר מאפשר להוריד רהיטים גם מבתים שהגישה אליהם מאתגרת, כך לדוגמא: בבניינים שבהם יש גרם מדרגות צר או משקופים צרים, בבניינים ללא מעלית ועוד.

סוג נוסף שעליכם להכיר טרם אתם בוחרים שירותי מנוף הרמה ברמלה או בכל מקום אחר הוא מנוף זרוע. גם במקרה הזה אם אתם מחפשים מנוף להעברת דירה, מדובר על מנוף שיכול להתאים לכם. מדובר על מנוף זרוע שבנוי ממוט ארוך וברצה שלו ויש וו שאליו מחברים את הציוד שמעוניינים להעלות.

על אף שהוא יכול להיות רלוונטי עבור העברת דירה, הרי שמשתמשים בו לרוב עבור צרכים תעשייתיים שבהם יש צורך בהעברת משאות כבדים ממקום למקום לרבות: פלטות שיש לבנייה, יריעות איטום ועוד.

 

מנוף הרמה ברמלה – כיצד תבחרו את הסוג הנכון?

כאמור, ישנם שני מנופים שניתן לבחור בהם כאשר מחפשים מנוף הרמה ברמלה עבור העברת תכולת דירה, כאשר שני סוגי המנופים הללו יכולים להגיע בשתי צורות שהם: מנוף נגרר או משאית מנוף, כלומר, מנוף אשר מורכב על משאית. המנוף הנבחר ביותר עבור העברת תכולת דירה לרוב יהיה מנוף סולם ועל כן, כדאי לכם לבחור דווקא בסוג המדובר.

חשוב מאוד שתשימו לב כי כל מנוף מגיע לגובה מקסימלי אחר, כאשר לרוב מנוף הרמה מעין זה שמגיע לקומות נמוכות יגיע עד קומה 8 ומנוף שמגיע לקומות גבוהות יגיע עד קומה 15. עליכם לבחור את הסוג הנכון בהתאם לקומה שאתם מעבירים אליה את תכולת הדירה שלכם ובהתאם כמובן לכמות התכולה, הכובד שלה ועוד. אך ככלל, לרוב עבור הובלות בוחרים במנופי סולם.

 

מתי כדאי לבחור מנוף?

אם אתם תוהים באיזה מקרים כדאי לכם לבחור מנוף  עבור הובלה, הנה כמה מהמקרים:

ראשית כל, כאשר מדובר על בית שבו אין גישה בשל גרם מדרגות צר, שביל גישה מפותל או מעלית קטנה, הרי שאין ספק שכדאי לבחור במקרה המדובר במנוף  שיאפשר לכם להכניס את הציוד והריהוט דרך חלון או מרפסת.

אם אתם מתגוררים בקומה גבוהה הממוקמת בבניין ללא מעלית או בבניין שבו יש מעלית קטנה שבלתי אפשרי להעביר בה את כל הריהוט הכבד, בכדי שתכולת הדירה שלכם לא תינזק במהלך ההובלה והעברתה בגרם המדרגות לדירה החדשה, אין ספק שכדאי לכם לבחור בשירותי הובלה עם מנוף.

אם אתם רוצים לבצע את תהליך ההעברת התכולה שלכם כמה שיותר מהר, אין ספק כי הבחירה במנוף שכזה תסייע לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. שירותי הובלה עם מנוף חוסכים לא מעט זמן ביחס לשירותי הובלה רגילים.

אם אתם צריכים להעביר רהיט מאוד כבד כגון: פסנתר כנף או מקרר תעשייתי, אין ספק כי הובלה מעין זאת מהווה את הבחירה האידיאלית עבורכם.

 

 מה חשוב לבדוק טרם בוחרים שירותי מנוף הרמה ברמלה?

אם אתם זקוקים לשירותי מנוף הרמה ברמלה, עוד טרם תבדקו אודות מנוף הרמה מחיר, כדאי שתבדקו עוד כמה דברים חשובים שהם:

ראשית כל, חשוב לוודא כי למפעיל המנוף יש את הרשיון המתאים להפעלתו.

שנית, חשוב מאוד שתוודאו כי החברה מציעה ביטוח על תהליך ההעברה באמצעות מנוף וזאת כדי לכסות על כל נזק שיכול להיגרם בתהליך המדובר.

כמובן שחשוב מאוד לוודא מראש כי יש נגישות לבית. כלומר, יש לוודא כי יש חניה סמוכה לדירה שאליה צריכים להעביר את התכולה שכן, ללא חניה קרובה המאפשרת גישה מתאימה, לא תהיה אפשרות להעביר את התכולה. כמו כן, אם הרחוב צר, ייתכן מאוד שלא תהיה גישה למנוף המדובר ויש לוודא זאת טרם בוחרים בשירות המדובר.

 

שאלות ותשובות – מנוף הרמה ברמלה

כמה עולים שירותי מנוף?

העלות של שירותי מנוף מעין זה תהיה בהתאם לחברה שתבחרו בה ולמחיר אשר היא מציעה בהתאם לשעת עבודה עם המנוף. המחיר ישתנה גם בהתאם למורכבות ההובלה ופרמטרים אחרים שיש לתת עליהם את הדעת.

האם שירותי הובלה עם מנוף משתלמים?

על אף שהעלות של שירותי הובלה עם מנוף יכולים לייקר לכם את תהליך ההובלה, הרי שאין ספק שישנם מקרים שמדובר על שירות משתלם ביותר שכן, הוא הופך את ההובלה לאפשרית, קלה יותר, מהירה יותר ונוחה יותר.

מנוף הרמה ברמלה
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם