הובלה עם מנוף – כיצד תדעו שבחרתם נכון?

תוכן עניינים

שירותי הובלה עם מנוף הם שירותים נפוצים מאוד כיום. אם בעבר האופציה היחידה עבור הובלת תכולת דירה הייתה על ידי צוות מקצועי של חברת ההובלה שהיה מעביר את התכולה באופן ידני למשאית ומהמשאית ליעדה החדש, הרי שכיום, יש אפשרות לקצר את הליך ההובלה וכן לאפשר ללא מעט הובלות מורכבות להיות קלות ונוחות יותר באמצעות הובלה באמצעות מנוף הרמה.

אם אתם תוהים מהו אותו שירות והאם כדאי לכם לבחור בו כאשר אתם עוברים דירה, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא, אשר יעניק לכם את כל המידע על הנושא המדובר.

 

הובלה עם מנוף – מתי כדאי לבחור בה?

אם אתם תוהים מתי השכרת מנוף רלוונטית עבור הובלה, כדאי שתדעו כי כיום גם הובלה קטנה עם מנוף רלוונטית מאוד, בדיוק כמו הובלה גדולה. הנה כמה מהמקרים הנפוצים שבהם בהחלט כדאי לבחור בהובלה המדוברת:

ישנם לא מעט מצבים שבהם העברת תכולת דירה ליעד החדש שלה מהווה דבר מורכב. שכן, מדובר על חדר מדרגות מאוד צר, פתח דלת קטן מדי עבור תכולת דירה ועוד. בכל מקרה שבו עומדת על הפרק הובלה מורכבת, ניתן לחסוך את המורכבות של ההובלה על ידי בחירת שירותי הובלה עם מנוף.

שירותים אלה מבטיחים כי כל התכולה תגיע בצורה קלה יותר ליעד וזאת על ידי שימוש במנוף שמאפשר להעביר אותה דרך החלון או המרפסת בקו ישיר.

הובלה עם מנוף רלוונטית מאוד גם במקרה שבו מדובר על העברת תכולה מקומה גבוהה או לקומה גבוהה. לא פעם מאוד מורכב ומאוד איטי להעביר תכולת דירה לקומות גבוהות בבנייני מגורים ועל כן, הדרך הפשוטה יותר לעשות זאת וכמובן, גם המהירה יותר היא באמצעות מנוף. שירות זה מאפשר לייעל את ההובלה ולקצר את זמנה.

גם במקרים שבהם אין מעלית בבניין או שהמעלית קטנה ואתם חוששים כי העברת כל הציוד והריהוט שלכם דרך המדרגות, יסב להם נזק, אין ספק שאתם יכולים לבחור בשירותי משאית מנוף אשר תאפשר לכם לבצע את ההובלה המדוברת בצורה קלה יותר ותחסוך לכם נזקים שיכולים להיגרם לתכולה שלכם כתוצאה מהעברתה במדרגות.

כאמור, גם כאשר מדובר על הובלות קטנות, הובלה עם מנוף יכולה להיות בהחלט רלוונטית. כך לדוגמא: אם אתם צריכים להעביר רהיט בודד גדול מאוד שאיננו עובר בפתח הדלת שלכם או כבד מאוד כגון: פסנתר כנף, על אף שמדובר על פריט בודד, אין ספק שהובלה באמצעות מנוף מהווה את הבחירה הנכונה במקרה המדובר שכן, היא מאפשרת לבצע את ההובלה המדוברת בצורה קלה, נוחה ויעילה יותר.

 

מה זה בעצם הובלה באמצעות מנוף?

כולנו יודעים כי במקרה שבו יש צורך בשירותי הובלת תכולת דירה, כל שעלינו לעשות זה ליצור קשר עם חברת ההובלות, אשר תביא עימה צוות מקצועי שיעביר באופן ידני את תכולת הדירה שלכם מהיעד שבו היא מצויה, למשאית ההובלות וממשאית ההובלות ליעד החדש. שירות הובלה עם מנוף למעשה מאפשר להעביר את התכולה בצורה קלה יותר וזאת באמצעות מנוף אשר מעלה אותה באופן ישיר לחלון או למרפסת וכל מה שהצוות המקצועי נדרש לעשות זה פשוט לפרוק אותה מהמנוף ליעד.

מדובר על הובלה שמפשטת הובלות מאוד מורכבות וחוסכת לא מעט זמן. לרוב עבור הובלות מעין אלה ייבחר מנוף סולם נייד אשר מרכיבים על משאית, כאשר המשאית תחנה במקום שבו יש גישה לדירת המגורים ותתחיל בהעברת התכולה בצורה בטוחה ואיכותית. כמובן שמי שיפעיל את המנוף יהיה מנופאי מקצועי ומומחה בתחום אשר הוסמך בהפעלת מנוף ויודע כיצד לבצע את העבודה בצורה מדויקת ובטוחה.

 

כיצד בוחרים שירותי הובלות עם מנוף?

אם אתם זקוקים לשירותי מנוף הרמה ברמלה או בכל עיר אחרת, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום המדובר:

כיום לא מעט חברות הובלות עובדות בין היתר עם חברות המציעות מנופים להשכרה עבור כל צורך. אם בחרתם בחברת הובלות, עליכם לבדוק עם איזה שירותי מנוף היא עובדת, האם הוא מתאים להעברת תכולת דירה, האם המנוף מגיע עם מנופאי מקצועי בתחום אשר יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה בטוחה. כדאי לוודא כי המנופאי איננו מתחיל בתחום, אלא שיש לו ותק וניסיון רב בהפעלת המנוף.

מעבר לכך, חשוב מאוד לוודא כי המנופאי מוסמך להפעיל את המנוף מהסוג הספציפי הנבחר.

טיפ חשוב נוסף הוא לוודא כי לחברה המציעה את השירות המדובר יש ביטוח. ביטוח על תכולת דירה בתהליך מעבר באופן כללי הוא דבר חשוב, אך אין ספק שכאשר מדובר על העברה באמצעות מנוף, יש חשיבות מהותית ביותר לביטוח שכן, גם אם בדקתם שמדובר על מנופאי מקצועי שיש לו לא מעט ותק בתחום המדובר, הרי שטעויות יכולות להתרחש. 

התכולה של הדירה שלכם היא בוודאי דבר יקר ובכדי שלא יגרם לכם נזק כלכלי בשל תהליך העברה באמצעות מנוף, וודאו כי לחברה יש ביטוח שמכסה על נזקים.

טיפ נוסף וחשוב הוא כמובן לברר היטב כי מדובר על סוג הובלה שמתאימה לכם הן מבחינת הובלה עם מנוף מחיר, הן מבינת המיקום של הדירה שאליה יש צורך להעביר את התכולה והאם יש גישה נוחה, חנייה, אופציה לעבור ברחוב ועוד.

 

שאלות ותשובות – הובלה עם מנוף

כמה עולה הובלה עם מנוף?

מנוף הרמה מחיר איננו דבר קבוע אלא משתנה מחברה לחברה וחשוב מאוד לבדוק מול החברה מה היא מציעה לכם. כמובן שהמחיר ייקבע בהתאם לשעת עבודה עם המנוף וככל שהעבודה תהיה קצרה יותר, כך המחיר הכולל יהיה נמוך יותר. כמובן שחשוב לוודא שהחברה לא מציעה מחיר יקר מדי עבור השירות.

כיצד תדעו כי החברה שאתם בוחרים בה אמינה?

בכדי לוודא שהחברה שאתם בוחרים בה אמינה, קבלו מראש המלצות מלקוחות מרוצים, בדקו ברשת האינטרנט שלחברה אין דיס המלצות בשל חוסר מקצועיות, נזקים שהסבה בתהליך העברת דירה ועוד.

הובלה עם מנוף
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם