מנוף הרמה בהוד השרון – מתי יש צורך בו?

תוכן עניינים

אם אתם מתגוררים בבניין ללא מעלית בהוד השרון ואתם עתידים לעבור דירה בקרוב, אם הריהוט לא יכנס בדלת בדירה החדשה ואם מדובר על רהיט כבד מאוד שבלתי אפשרי להעביר באופן עצמאי, הרי הובלה בעזרת מנוף הרמה בהוד השרון מהווה את האופציה הטובה ביותר עבורכם. 

כמובן שאם החלטתם לבחור בהובלה מעין זאת, עליכם לבחור אותה בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי להבטיח כי תכולת הדירה שלכם או כל רהיט אחר יעברו בצורה הטובה ביותר ליעד החדש שלהם. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מנוף הרמה הנדרש עבור הובלה, באיזה מקרים יש צורך בו ובאיזו חברה כדאי לבחור עבור שירות זה.

 

מתי יש צורך במנוף הרמה בהוד השרון?

אם אתם תוהים מתי יש צורך בהובלה עם משאית מנוף, הרי שישנם כמה מקרים שבהם יהיה צורך בהובלה מעין זאת:

אם ההובלה מתבצעת אל מעל לקומה השנייה בבניין בלי מעלית ויש לא מעט ציוד כבד, לא פעם המובילים ימליצו לכם להשתמש במנוף לצורך ההובלה. גם במקרים שבהם חדר המדרגות צר מדי או שהריהוט איננו עובר בדלת הכניסה, לא תהיה לכם ברירה אלא לבחור בשירותי השכרת מנוף.

אם אתם מעוניינים להוביל מזנון כבד שקיבלתם, פסנתר שרכשתם יד שניה או יד ראשונה ועוד, בכדי שלא לפגוע בהם ובכדי שההובלה תתבצע בצורה הקלה, המהירה והנוחה ביותר, כדאי מאוד לבחור בשירות הובלות של מנוף.

אם יש לכם הובלה של תכולת בית משמעותית ביותר מבחינת הכמות שלה, ייתכן מאוד שגם במקרה הזה חברת ההובלות תמליץ לכם על הובלה עם מנוף וזאת כדי לקצר את זמן ההובלה, שבמקרה הזה יכול להיות ארוך מהרגיל. לעיתים חברת ההובלה תתעקש על הובלה באמצעות מנוף במקרים שהעבודה מורכבת ומסובכת מאוד

חשוב שתדעו שאם תבחרו במנוף הרמה בהוד השרון להובלה, או הובלה ע"י מנוף הרמה ברמת השרון או בכל מקום אחר, הדבר יכול לחסוך לכם עד 75 אחוזים מזמן ההובלה. זמן זה כמובן כסף ועליכם לשאול את עצמכם מה יעלה לכם יותר- האם יעלה לכם יותר הובלה המתבצעת עם מנוף או ללא מנוף. כדאי להתייעץ עם חברת ההובלות לגבי מה עדיף הן מבחינת חיסכון כספי והן מבחינת פרמטרים אחרים.

 

סוגים של הובלות עם מנוף בהוד השרון

הרוב המוחלט של ההובלות הביתיות מתבצעות עם מנוף להרמה שנקרא גם מנוף סולם. מנוף הסולם כשמו כן הוא, מנוף עם סולם גדול, מאובטח ורחב אשר מגיעה לגבהים. 

אל הסולם מחברים פלטת ברזל גדולה עם גלגלים ועליה ניתן להעמיס ארגזים וכן ציוד פשוט וגם ציוד כבד לרבות: ספות, פסנתרים ועוד. את המנוף של הסולם מחברים בזווית אל קצה המאפסת או החלון ומחליקים את הציוד למטה.

ישנם מקרים שבהם אין אפשרות להשתמש במנוף סולם ובמקרה הזה ניתן לבחור במנוף זרוע שהוא בעצם מעין זרוע ברזל גדולה אשר מחוברת לפלטה גדולה. 

את הפלטה מעמיסים את הציוד ומורידים אותו למטה. לרוב המנוף המדובר יתאים מאוד להובלות של ציוד כבד וניתן להשתמש בו בעיקר באזור שאין בו מקום למנוף סולם.

 

כיצד תבחרו מנוף הרמה בהוד השרון?

בין אם אתם מחפשים מנוף הרמה בהוד השרון או מנוף הרמה בתל אביב או בכל עיר אחרת, ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לבדוק טרם אתם בוחרים בו:

ראשית כל, חשוב מאוד לבחור רק בחברה אשר ידוע כי למנוף שלה יש טסט ולמנופאי יש את הסמכות הנדרשת הפעיל את המנוף. מעבר לכך חשוב מאוד שלמנוף יהיה ביטוח אשר יכסה גם כל נזק אשר ייגרם לציוד שלכם בתהליך ההובלה.

שנית, טרם אתם מזמינים מנוף להובלה לכל מטרה חשוב שתוודאו כ יש לו גישה גם באוויר וגם בקרקע, כלומר, עליכם לוודא כי יש לו מקום חנייה בסמוך למשאית ההובלות וכן כי יש חלון גדול או מרפסת שדרכם ניתן להכניס וכן להוציא את הציוד. 

אם אין מספיק מקום חניה למנוף וזווית לסולם, מרבית הסיכויים שחברת ההובלות תזמין מנוף זרוע אשר יכול להרים ולהוריד ציוד גם במקומות צפופים וזאת כחלק משירות הזמנת מנוף הרמה בהוד השרון שמותאם לצורך שלכם. יש לקחת בחשבון כי הובלה של מנוף זרוע תהיה יקרה יותר מהובלת מנוף סולם.

אם אין לכם חלון גדול או מרפסת, אתם עדיין יכולים לבחור בהובלה בעזרת מנוף, אך התהליך יהיה מורכב יותר שכן, יהיה לכם צורך להעביר את הדברים לגג ומהגג אל דירת המגורים

חשוב שתדעו כי במרבית המקרים מי שיזמין את שירותי המנוף תהיה חברת ההובלות וכדאי מאוד לוודא כי הדבר מופיע בהצעת המחיר במידה ואתם יודעים שיהיה לכם צורך בשירותי הובלה מסוג זה. לחלק מחברות ההובלות יש מנוף משל עצמן, אך חלק מהן מזמינות מנוף מספק חיצוני.

 

שאלות ותשובות על מנוף הרמה בהוד השרון

כמה יעלה לכם שירותי מנוף הרמה בהוד השרון?

מחיר שירות מנוף להרמת ציוד יהיה בהתאם לשעות העבודה. כל חברה לרוב תנקוב בסכום שונה תמורת שעת העבודה של המנוף, כאשר לא פעם המחיר לשעה יהיה תלוי במורכבות של העבודה ובפרמטרים שונים שיש לקחת בחשבון.

כיצד תבחרו חברת הובלה בעזרת מנוף?

בכדי לבחור חברה שמציעה שירותי הובלה מסוג זה שתסייע לכם לבצע את הליך העברת הריהוט או הציוד באמצעות מנוף בצורה הטובה ביותר, יש לוודא כי מדובר על חברה אמינה ומקצועית, אשר יש לה לא מעט המלצות של לקוחות מרוצים המעידים על איכות השירות, האמינות, המקצועיות והמחיר.

מנוף הרמה בהוד השרון
תוכן עניינים
השאירו פרטים להצעת מחיר או ייעוץ מקצועי
אולי תתעניין גם